Masa....

Masa e2, dulu....
Aku x hargai....sehingga ia pergi
Masa e2, dulu....
Jarang aku tepati, sungguh aku kesali
Masa e2, dulu....
Aku x peduli, akibatnya aku yg rugi
Masa e2, sekarang....
Puas aku kejari, namun laju ia lari
Masa e2, sekarang....
Sudah semakin pendek, perlahan-lahan...tanpa aku sedari
Masa e2, sekarang....
Semakin aku dekati, semakin ia menjauhi
Masa e2, sedarlah aku....
Ia telah berlalu pergi, tak guna diingati
Masa e2, sedarlah aku....
Usiaku makin meningkat & kematian akan menghampiri
Masa e2, muhasabah aku....
Renunglah diri sendiri, kepada siapa aku mengabdi?
                                                                 -nukilanz-

*** Arghh...sebut psl kerje neh..asik kerje...kerje....kerje!!lps tuh............makan!!:)) err...makan utk idop, idop utk kerje!!

No comments:

Post a Comment